niedziela, 6 grudnia 2015

Pierwsze zakupy w Minti Shop

Cześć!

     W ostatnich dniach przyszło do mnie zamówienie z Minti Shop, były to pierwsze moje zakupy w tej drogerii internetowej. Jeśli chcesz zobaczyć jakie produkty mnie zainteresowały i co o nich sądzę  to zapraszam do dalszej części posta :)






1. Makeup Revolution Dia De Los Muertos  19, 50 zł

    Paleta 18 cieni, 12 błyszczących i 6 matowych (w kółkach).  Od czasu zrobienia zamówienia moimi ulubionymi cieniami są te matowe brązy. Idealnie nadają się do makijażu dziennego.
Ogólnie paleta jest bardzo przydatna, wyposażona jest w lusterko. Chcę zaznaczyć, że 2 cienie z tej palety są takie same jak w palecie No Photos Please, po prostu to ten sam produkt :)

http://mintishop.pl/product-pol-4529-Makeup-Revolution-Paleta-cieni-DIA-DE-LOS-MUERTOS.html



2. Beauty UK posh palette Fesival  13, 46 zł 10g

   Paleta zawiera 10 cieni, wyglądem przypomina farbki szkolne :) Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą firmą. Uważam, że posiada dość dobrą pigmentację cieni. Jednak lepiej nakładać je na mokro by wydobyć głębię koloru. Cieniem który podbił moje serce, jest ten pomarańczowy z prawie niewidzialnymi złotymi drobinkami :) Do cieni była dołączona pacynka, jednak ja wolę  pędzel :)





3. Pędzel Hakuro H77 do blendowania cieni 18, 50 zł






 Wykonany z włosia naturalnego, całkowita długość pędzla to 18 cm. Długość włosia wynosi 1,8 cm. Pędzel jest wyskogatunkowy i przyjemnie się nim pracuje na powiece :) Ja dodatkowo odżywiłam włosie pędzla odżywką do włosów z jedwabiem, co sprawiło, że włosie jest jeszcze przyjemniejsze w dotyku. Świetnie blenduje cienie i doskonale sprawdza się do zaznaczenia załamania powieki :)

http://mintishop.pl/product-pol-362-Hakuro-H77-pedzel-do-rozcierania-cieni-.html









4. Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies black  13, 90 zł

5. Klej do sztucznych rzęs Ardell LashGrip clear 19 zł 7g

   Wykonane z naturalnego ludzkiego włosia, pięknie wyglądają na oku, są lekkie. Największym plusem tych rzęs jest to, że możemy je wielokrotnie założyć :) Aby rzęsy jak najdłużej wyglądały jak nowe musimy robić im demakijaż po każdym użyciu :) Rzęsy wyglądają naturalnie dzięki silikonowemu paseczku, na którym umieszczone są kępki. Klej natomiast mocno trzyma rzęsy, jednak zdjęcie rzęs jest proste i bezbolesne :)
http://mintishop.pl/product-pol-1077-Ardell-pelne-rzesy-DEMI-Wispies-Black.html

http://mintishop.pl/product-pol-1081-Ardell-LashGrip-klej-do-rzes-Clear-bezbarwny-7g.html





















6. Batiste Dry Shampoo  floral& flirty 200 ml 14, 99 zł

To już poje kolejne z rzędu opakowanie tego suchego szamponu. Świetnie spisuje się na włosach i pięknie pachnie :) 

http://mintishop.pl/product-pol-531-Batiste-Dry-Shampoo-suchy-szampon-BLUSH-200-ml.html
















7. Kredka do brwi Catrice Brow Stylist 040  10, 50 zł.  1,6 g

To świetny produkt do brwi, dobrze się utrzymuje. Producent mądrze wymyślił, aby na drugim końcu kredki była szczoteczka :) Radzę jednak uważać z kolorem, bo 040 jest jaśniejsza niż 030 :)

http://mintishop.pl/product-pol-3388-CATRICE-Brow-stylist-Kredka-do-stylizacji-brwi-040.html





8. Puder Pressed Powder Makeup Revolution Translucent 10 zł 7,5g






Jest aksamitny w dotyku, ma małe krycie. Dobrze matowi skórę i utrzymuje się przez kilka godzin. Produkt jest warty polecenia, za cenę 10 zł mamy  fajny długo utrzymujący się puder :)





Dziękuję za uwagę :) Pozdrawiam Was :*










31 komentarzy:

  1. Zbieram się do przetestowania tego suche szamponu z Batiste. To co przykuło moją uwagę to cudny kształt Twoich brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj z zakupem Batiste :) Jeśli masz ciemniejsze włosy to warto abyś kupiła wersję z kolorem :)
      Dziękuję za miły komentarz :* Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  2. Super zamówienie :) Ciekawi mnie ta paletka Beauty UK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy dobrze przestestuję tą paletkę to na pewno pojawi się jej recenzja :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  3. Kochana, a ja właśnie dzisiaj zamówiłam zestaw pędzli Hakuro dla mojej bratowej jako prezent na Święta. Słyszałam o nich wiele dobrego, a Ty jeszcze utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że był to dobry wybór :)
    Jestem zachwycona efektem jaki dały te rzęsy w pasku. Jestem nimi po prostu zachwycona. Rzadko używam takich rzęs, ale teraz chyba się skuszę i wypróbuję. Mam nadzieje, że sobie poradzę z ich przyklejaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratowa na pewno się bardzo ucieszy :) Nie lubię przyklejać rzęs, to wymaga mega skupienia :) Bo przykleić rzęsy idealnie to niemal wyczyn :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  4. Ciągle zastanawiam się nad tym Batiste i ciągle zapominam go kupić :D Ale chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam przed zakupem pierwszego suchego szamponu :) Teraz kupuję automatycznie kolejny gdy poprzedni mi się kończy :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  5. Świetne zakupy, wyglądasz mega w tych rzęsiskach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle Hakuro są moimi ulubionymi! Mam już 7 :) niedawno też zamawiałam kolejny z Minti. A co do cieni to widzę, że lubisz odważne kolory. Na co dzień ich uzywasz czy tylko na specjalne okazje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień maluję się w beżach, jednak często szaleję z kolorami :) Lubię bawić się różnymi barwami w makijażu :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
    2. Najlepszą paletą z odcieniach beżu jaką mam od bardzo niedawna jest Zoeva Naturally Yours! Make Up Revolution nie dorasta jej do pięt, a do tej pory to była moja ulubioną firma.

      Usuń
    3. Piękne kolorki posiada ta paletka Zoeva Naturally Yours :)

      Usuń
    4. Już niedługo u mnie recenzja i swatche :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja bym chciała mieć takie długaśne naturalne rzęsy, bez konieczności doklejania sztucznych:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć takie naturalnie długie rzęsy :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  9. Ja ostatnio zrobiłam zakupy w Mintshop na dniu darmowej dostawy :) ale wybrałam całkiem inne kosmetyki, o których pisałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne produkty zakupiłaś :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  10. Uwielbiam te rzęsy. Na Tobie wyglądają zjawiskowo :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Demi Wispies to chyba najpopularniejsze sztuczne rzęsy :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  11. Minti to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych :) Zakupy świetne, szczególnie palety... inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mintishop ma naprawdę duży asortyment przez co jest bardzo lubiany. Wysyłka też jest tańsza niż w ezebra :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  12. Te rzęsy to trafny wybór :) Wygalasz w nich bardzo naturalnie. Ja ostatnio też kupiłam rzęsy niestety są chyba za długie i za gęste i nie wiem czy je założę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może potnij swoje zakupione rzęsy i przyklejaj je jako kępki :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  13. Też robimy zakupy na mintishop i jesteśmy bardzo zadowolone :) Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mintishop to świetna drogeria internetowa :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Wow, duże zakupy, świetne produkty i super kolory :)

    OdpowiedzUsuń