wtorek, 8 grudnia 2015

Czy to możliwe? 19zł za SchinyBox !

Cześć!

     Gdy w Black Friday oglądałam promocje w sklepach, przed północą natrafiłam na ofertę Schiny Box. Była tam możliwość zakupu Box-u za 19zł, gdzie jego cena regularna wynosi 59zł. Do wyboru była wersja na lipiec oraz listopad. Mnie bardziej przypadła do gustu zawartość lipcowego pudełeczka. Nigdy wcześniej nie zamawiałam SchinyBox-a, dlatego była to dla mnie świetna oferta na wypróbowanie takiego kosmetycznego pudełka :)




 Zawartość pudełeczka jest Wam w większości znana, ale przedstawię moją opinię na temat produktów w Box-ie :)


1. Dove beauty finish dezodorant 11,99 zł PEŁNOWYMIAROWY
2. Farmona Tutti Frutti peeling do ciała 5 zł/100 ml

     Co do antypespirantu to mogę przyznać, że bardzo ładnie pachnie. Jednak ja nie będę go używać, ponieważ wolę wersje w sztyfcie lub kremie, dlatego oddam go koleżance :) Peeling jest cudowny, pięknie pachnie, usuwa ze skóry suchy naskórek. Jak mi się skończy to na pewno kupię kolejne opakowanie :)


3. Norel krem do twarzy 24,5 zł (49 zł/50 ml)
4. E'tre Belle krem do opalania 56 zł (105 zł/75 ml)

    Krem do twarzy ma przepiękny zapach, szybko się wchłania i dobrze nawilża. Idealnie sprawdza się na suchej skórze mojego czoła, posiada przyjemną i łatwą w aplikacji konsystencję.
Kremu do opalania jeszcze nie otworzyłam, ponieważ w okresie zimowym takie wysokie filtry nie są nam potrzebne :)


5. Silcatil sztyft ochronny na otarcia stóp 19 zł PEŁNOWYMIAROWY
6. Shefoot krem odżywczy do stóp 19 zł PEŁNOWYMIAROWY

   Opakowanie od sztyftu ma fajne otwarcie, zapach jest lekko mentolowy. Krem do stóp jest bardzo fajny, pięknie pachnie i dobrze nawilża :) 


7. Cosmoderma pasta cukrowa do depilacji Sweet Skin 29 zł PEŁNOWYMIAROWY

   O tym produkcie nie mogę udzielić mojej opinii, ponieważ jeszcze nie używałam tej pasty :) Jeśli któraś z Was ją próbowała to proszę o komentarz, :)


Dziękuję za uwagę !
Pozdrawiam wszystkich :*

13 komentarzy:

  1. Ja także skorzystałam z promocji i zakupiłam boxa po świetnej cenie, produkty są naprawdę zadowalające jak na taką cenę, bo za 19 zł tyle świetnych produktów!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszczęściło nam się, bo słyszałam, że zabrakło Box-ów :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  2. Gratuluję, że udało Ci się trafić na tak dobrą promocję :) Bardzo fajna zawartość tego opakowania jak i samo opakowania wpada w oko. Taka przyjemna, delikatna szata graficzna :) Mam nadzieję, że ze wszystkich produktów będziesz zadowolona. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ta pasta cukrowa. Mam nadzieję, że będziesz mogła podzielić się z nami swoimi wrażeniami o niej. Ja nigdy nie miałam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się tej pasty cukrowej, ma to działać podobnie jak wosk :) Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  3. Trafiła Ci się świetna okazja, ja niestety nie robiłam zakupów w Black Friday i żałuję:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok, może znów będzie taka okazja :) Pozdrawiam kochana :)

      Usuń
  4. Promocja świetna :) Za taką cenę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedziałam,że można było kupić tak tanio;p super!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna promocja :) używałam z tych produktów jedynie peelingu i bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń